miercuri, 16 aprilie 2008

Gandul - Forta, Energie



Am auzit deseori prin jurul meu ca gandurile ce le avem predominant in mintea noastra determina experientele pe care le traim in viata fie ele bune sau rele. Iar un gand de natura pozitiva alimentat in minte mereu poate garanta pe viitor o experienta tot de natura pozitiva dar legata de natura gandului avut anterior in minte. Aceasta se poate realiza printr-o lege prezenta peste tot in Univers numita Legea Atractiei din Univers.

Primul lucru foarte interesant ce l-am primit de la o buna prietena despre acest subiect a fost un film, numit "The Secret" (Filmul "Secretul" - il gasiti pe thesecret.tv ) - suna interesant pentru mine. Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uit la el. Dupa ce am facut-o am observat niste lucruri interesante , le voi scrie sub forma de afirmatii. Ma voi referi strict la gand, ca doar despre asta vorbim:


- Gandul este energie si se transmite prin eter.
- Gandul este singurul lucru ce omul il poate controla
- Un gand pozitiv este de o suta de ori mai puternic decat un gand negativ (dovedit stiintific).
- Gandul persistent ce il avem in minte combinat cu sentiment, emotie, influenteaza subconstientul, indiferent daca este de natura pozitiva sau negativa
- Daca gandul este de natura pozitiva si combinat cu emotie produce experiente pozitive in viata, in schimb daca este de natura negativa, creeaza experiente negative.


Mie mi-a dat de gandit imediat aceste afirmatii si am inceput sa caut mai multe informatii despre acest subiect ca sa inteleg mai multe. In ce priveste legatura cu Legea Atractiei vom vorbi intr-un articol viitor mai pe larg
Deocamdata atat pentru azi.






Niciun comentariu: